روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

بی ربط

در رابطه با راستای اینکه فعلا بدون موضوع مانده ام و هر موضوعی هم به ذهنم میرسد قبل از من توسط دوستان و با قلمی شیوا نوشته می شود فعلا" سکوت اختیار کرده ام اما برای خالی نبودن عریضه و برای اینکه مشت محکمی به دهان استکبار و استبداد علی الخصوص این بورکینافاسوی زهلم گتمیش( که من خیلی روش حساس ام و در آینده نزدیک نیمه پنهان این کشور را افشا خواهم کرد) بزنم موارد زیر بحضور مبارکتان عرض میشود:

۱) اخیرا" در حال رانندگی با سرعت کمی بیش از حد مجاز بودم که توسط نیروی محترم ... ضد حال خوردم ، وقتی مثل یک شهروند با فرهنگ مدارکم رو دادم و منتظر اخذ برگ جریمه شدم توسط سربازی که همرا آنها بود بهم فهمانده شد که یا نقد میدی یا ماشینت باید بره پارکینگ !!! وچون من حوصله و وقت هزار مشکل رفتن ماشین رو به پارکینگ نداشتم اینگونه از من اخاذی شد در روز روشن!!!

( دوستان اشتباه نکنند این عمل غیر اخلاقی در ایران اتفاق نیفتاده بلکه من در بورکینافاسو بودم اون موقع !!!)

2) با دوستم در حال رفتن به سمت خونه ما بودیم ، صحبت از امنیت و آرامش و مقایسه محله های ارومیه از این نظر بود و من چنان از محله و کوچه ای که در اون زندگی میکنیم تعریف میکردم که بیا و ببین...اما وقتی به کوچه رسیدم منظره ای که میدیدم باورم نمیشد . یکی از همسایه ها با مستأجر گلاویز شده بودن و ملت ریخته بودن وسط کوچه اونم شب ساعت 11:30

( این اتفاق تو 15 سالی که ما تو این کوچه هستیم بی سابقه بود ، من نمیدونم حتما" باید امشب این اتفاق میفتاد!!!)

۳) بعد از مدتها یکی از برادران رسمی محل خدمت سربازی رو دیدم بعد از سلام وعلیک و احوالپرسی سوار ماشین ایشون شدیم و از هر دری سخنی گفتیم ویادی از روزهای گذشته کردیم و دوستیها و دعواهایی که بینمان اتفاق می افتاد... ناخودآگاه دستم رو بردم وضبط ماشین رو روشن کردم...روشن شدن ضبط ماشین همان و پریدن رنگ از رخسار طرف همان.... صدایی لطیف رو میشنیدم که میگفت « دلم میخواد به اصفهان برگردم...»

بدون عنوان

ای دیر بدست آمده بس زود برفتی

آتش زدی ام در من و چون دود برفتی

چون آرزوی تنگدلان دیر رسیدی

چون دوستی سنگدلان زود برفتی...

آهنگ به جان من دلسوخته کردی

چون در دل من عشق بیفزود برفتی...

 

----------------------------------------------------

بیکارستان با صدور حکم نخریب یک اثر هنری به روز است.

استاد عزیز جناب جباری هم که با قلم شیوا همیشه زیبا مینویسد.

حسام شیرازی نقد های خوبی داره که به خوندنش می ارزه.

مصطفی فروزان هم در وبلاگش اورنا مطالب جذابی داره .

یا حق

نظرات 42 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://ahoramazada.blogfa.com

فراموش کردن هر فاجعه مقدمه ایست برای فاجعه ای دیگر
و ما چه زود فراموش می کنیم.
مهتاب شب
به امید رهایی
دیدن رد پای شما دوست عزیز تو وبلاگم خوشحالم می کنه.

ناصر جان خونه ی جدید مبارک.
فقط نمی دونم تو این گرونی مسکن شما چه جوری می تونی هر چند وقت یه بار خونه ی جدید بخری.
احتمالا حقوق شما هم با معیارهای احمدی نژادی ست شده.
موفق باشی
خداحافظ

زهرا یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

دیدی چی شد؟

بیست خط نظر نوشتم بعد چی ؟ ثبت نشد

به این میگن کنف شدن

زهرا یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

ولی باشه دوباره می نویسم

میگم خیلی بدشانسی داداش ناصر.

من چند روز پیش به صورت کاملا علنی یه کوچه ی یه طرفه رو خلاف اومددددددددددددددددددددددم تا رسیدم به خیابون.

بعد میدیدم همه بهم بوغ می زنن ها. ولی عمرا اگه دوزاریم بیافته

خلاصه اومدم تا سر عمو پلیسه ییهووووووو سبز شد جلوم

هی اشاره می کرد که بپیچم به چپ.منم می خواستم برم سمت راست. هی از اون اشاره واز من داد زدن که آقا می خوام برم سرداران.
خلاصه بیچاره وقتی دید خیلی شوتم اومد جلو گفت خانوم بده چپ نگه دار. منم از آنجا که بچه ی حرف گوش کنیم رفتم و نگه داشتم. عمو پلیسه اومد جلو و کلی توضیح داد که شما خیابون یه طرفه رو اشتباه اومدین. واز اینجا هم طبق این تابلوها نمی تونین بپیچین سمت راست باید برین از جلوتر دور بزنین.

فکر کنم از خنگول بازیام تعجب کرده بود که جریمه نکرد.

آخه یکی نیست بگه تابلو رو باید جای تابلویی زد که رانندگان ماهری مثل من ببینن دیگه . اه.

خلاصه خیلی بدشانسی داداش ناصر که گیر عموی بدی افتادی

زهرا یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

این یکی ۱۵ خط شد. پنج خط هم تخفیف دانشجویی بدین دیگه.مفلسیم

عارفه یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.shahrenour.blogfa.com

:سلام:
ازارومیه تا بورکینافاسو خیلی راهه چه جوری این همه راه رو باسه لیتر بنزین اومدی الله اعلم!!!
رانندگی باسرعت خیلی حال میده مخصوصا اگه یه دوپ دوپ هم بذاری روضبط ماشینت وخیابونا خلوت باشه ولی اصل حالش موقعیه که توسط شخص شخیص افسرمچ گیری بشین.(yah yah yah)
ازقدیم گفتن مستاجرو صاحب خونه دعوا کنن بقیه ام حال کنن(شنیدین؟؟؟)
درضمن مگر برادر رسمی دل نداره که آهنگ معین گوش بده؟یادت باشه دفعه بعد بی اجازه دس به ضبط کسی نزنی تارنگ ازرخسار اونپرد.
برای بدون عنوانتم باید بگم خوب بود ،راستی چرارفت؟!؟!؟!؟!

هم آوا/سجاد نیکنام یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.hamava01.blogfa.com

با درود
ناصر جان مرسی از نظرت. دوست خوبم مثل همیشه زیبا نوشتی و معضلات میهنمون رو خوب بهش پرداختی. پیروز باشی

فروزان یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.ourna.blogfa.com/

لطفت همیشه مستدام باشه بزرگوار
شاد و موفق باشی

فریاد حق طلبی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ق.ظ http://faryadehaghtalabi.blogfa.ir

درسهایی از نهضت ملّی نفت از کتاب تاجی بر تارک تاریخ معاصر نوشته دکتر علی اکبر نقی پور(2)
در کتاب تاجی بر تارک تاریخ معاصر صفحه 118 آمده است:
"... در ادامه صحبت وقتی رزم آرا گفت" روز گذشته حسب الامر اعلیحضرت همایونی اینجانب مأمور تشکیل کابینه شدم" دکتر مصدق گفت" اعلیحضرت را مجبور کردند، آمریکا و انگلیس شما را آورده اند"
برداشت:
دکتر مصدق هدف خود را ملّی کردن صنعت نفت قرار داده بود، ایشان نتنها با شاه درگیر نشد بلکه به وی احترام نیز می گذاشت و ما نیز اگر در پی مبارزه با انحصار طلبی ولایت مداران هستیم پس باید از درگیر شدن با رهبری و گشودن جبهه مبارزه جدید پرهیزنمائیم.
موفقیت اصلاح طلبان در گرو رعایت اصل"هدف محدود و فشار نامحدود" می باشد بنابر این نباید همزمان خود را در چند جبهه درگیر نمایند.
مشکل اصلی ما شخص آقای خامنه ای نیست چرا که ایشان نه به اختیار رهبری را قبول کرده اند و نه اجازه کناره گیری را دارند، مشکل ما کسانی هستند که ایشان را منصوب کرده اند و تا کنون از موقعیت ایشان سوء استفاده کرده و تمامی پستهای مهم حکومتی را در انحصار خود در آورده اند.
هدف از بیان اینگونه مطالب هرگز حمایت و یا تبرئه شخص آقای خامنه ای نمی باشد بلکه هشداری است به اینکه ازدرگیر شدن همزمان در جبهه های مختلف پرهیز نمائیم.
ولایت مداران تا کنون با سوء استفاده از اختیارات شورای نگهبان توانسته اند تمامی پستهای مهمّ حکومتی را در انحصار خود در آورند پس برای اینکه حکومت را از انحصار آنها خارج نمائیم باید شورای نگهبان را از آنها بگیریم، باید رهبری و نیز رئیس قوه قضائیه را مجبور نمائیم که بجای اعضای فعلی شورای نگهبان که همگی از ولایت مداران می باشند فقها و حقوقدانهایی را به شورای نگهبان بفرستند که نماینده حقیقی تمامی مردم ایران باشند.


فریاد حق طلبی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ق.ظ http://faryadehaghtalabi.blogfa.ir

درسهایی از نهضت ملّی نفت از کتاب تاجی بر تارک تاریخ معاصر نوشته دکتر علی اکبر نقی پور
در سال 1328 دولت و دربار شاهنشاهی می خواستند در انتخابات دوره 16 مجلس شورای ملّی اعمال نفوذ کرده و از این طریق نمایندگانی به مجلس بفرستند که طرفدار دربار و انگلستان باشند که دکتر مصدق به همراه یارانش در مقابل آنها ایستاد(ادامه داستان را از کتاب تاجی بر تارک تاریخ معاصر – صفحه 105 مطالعه نمائید)

"ساعد که از تصویب نشدن قرارداد الحاقی سرخورده شده بود با شتاب به فراهم کردن مقدّمات انتخابات پرداخت.
او امید وار بود به کمک دربار و نفوذ دولت مجلس دوره 16 را از نمایندگان طرفدار دربار و انگلیس و دولت ارتجاعی پر کند و آن لایحه را از تصویب مجلس بگذراند و در مقابل آزادیخواهان به رهبری دکتر مصدق که طعم پیروزی را در عاطل گذاشتن قرار داد الحاقی چشیده بودند خود را برای مقابله با اعمال نفوذ دولت و دربار در امر انتخابات آماده کردند، کار به مردم و مطبوعات کشیده شد و صف آرایی دو طرف هر روز آشکارتر و شدید تر می شد.
در تاریخ 18/7/1328 نمایندگان مطبوعات برای جلوگیری از مداخلات آشکار دولت در امر انتخابات در منزل دکتر مصدق جمع شدند و یک کمیسیون هفت نفری از مدیران روزنامه ها خواستار آزادی انتخابات تشکیل دادند.
کمیسیون تصمیم گرفت به عنوان اعتراض به انتخابات فرمایشی دولت در کاخ سلطنتی تحصّن اختیار کنند و روز جمعه 22/7/1328 را برای این حرکت اعلام کردند و به دکتر مصدق اختیار دادند در این باره اقدام کند او هم در اعلامیه ای با مضمون زیر از مردم کمک خواست:
"ما تصمیم گرفته ایم که روز جمعه 22 مهر ماه دو ساعت قبل از ظهر در جلوی سردر سنگی اعلیحضرت حاضر شویم، ای مردم در آنجا ما را تنها و بیکس نگذارید"
با این دعوت دکتر مصدق جمع کثیری که تعدادشان را تا ده هزار نفر هم نوشته اند در خیابان کاخ گرد آمدند و در حالی که دکتر مصدق در پیشاپیش جمعیت حرکت می کرد به سردر سنگی رسیدند، در مقابل در ورودی دکتر مصدق نامه اعتراضی که تهیه شده بود ارائه داد و به علّت کثرت جمعیت از طرف دربار به آنها پیشنهاد کردند که عده ای نماینده انتخاب کنند تا وارد دربار شوند و 20 نفر در آن اجتماع عظیم از میان جمعیت گزیده شدند.
ادامه دارد



فریاد حق طلبی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ق.ظ http://faryadehaghtalabi.blogfa.ir

ادامه مطلب
تقاضای مردم عبارت بود از:
الغای انتخابات کشور و تعیین دولت بی نظری که در کمال آزادی انتخابات را برگزار کند.
(از صفحه 109)این تحصن البته نتیجه ای نداد و تحصّن کنندگان از دربار خارج شدند و انتخابات به روال همیشگی با نفوذ دولت جریان یافت امّا نتیجه این حرکت افزون بر تأثیر سیاسی اعتراض آمیز به تشکیل سازمانی بنام جبهه ملی انجامید که بعدها منشأ اثراتی انقلابی و تعیین کننده در تاریخ معاصر مملکت ما شد.
(از صفحه 111) یک روز جمعه تحصّن کنندگان دربار برای دیدار دکتر مصدق که اکنون در احمد آباد در تبعید به سر می برد به آنجا رفتند. آن روز که فرصت زیاد بود یک جلسه طولانی تشکیل شد. دکتر فاطمی در آن جلسه ضمن سخنان مؤثری اظهار داشت:
"اکنون که فواید کار دسته جمعی بر عموم رفقا روشن گردیده و قدرت و نفوذ اتحاد و وحدت بر همه معلوم شد چه خوب است این عده برای کارهای مهمّ سیاسی و مملکتی دست به دست هم داده به نام جبهه ملی تحت نظم و دیسیپلین خاصی شروع به مبارزه برای پیشرفت اهداف مختلف ملی نمائیم".

برداشت:
مشکل آزادیخواهان و دکتر مصدق در آن زمان انحصارطلبی و تمامیت خواهی نظام شاهنشاهی بود و مشکل ما در این زمان انحصارطلبی و تمامیت خواهی انقلابیون ولایت مدار می باشند، دکتر مصدق چاره کار را در این دید که دربار و دولت را تحت فشار قرار دهد و راه آن را افشاگری و اطلاع رسانی می دانست و برای این کار به دربار رفت و به شاه نامه نوشت و در دربار تحصّن نمود و ما نیز برای اینکه حکومت را از انحصار انقلابیون ولایت مدار خارج نمائیم باید آنها را تحت فشار قرار دهیم، برای این کار باید افشاگری و اطلاع رسانی نمائیم و برای این منظور باید نزد رهبری، رئیس قوه قضائیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برویم و به آنها نامه بنویسیم و از آنها تقاضای ملاقات کنیم و در صورت نیاز هجرت نمائیم(توضیح بیشتر را در این رابطه در نوشته ای از وبلاگ نظرخواهی فریاد حق طلبی با عنوان" پاسخ شماره 1 از سید محسن قائمی" مطالعه نمائید).

جاوید اسدزاده دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.bcarstan.blogfa.com

سلام ٬ از اینکه جوانان فرهیخته استان ٬ جوانانی چون شما ٬ هم داستان دردهای فراموش شده میشوند ...بیش از مسئولین بی درد و بی تامل استان به دردها مسئولیت نشانن میدهند ... آینده را بهتر از گذشته میبینم ... وجدان هنوز نمرده است ...ممنونم از لینک شما و موفق باشید ....

سیما قامتی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.siiimaaaa.blogfa.com/

سلام آقا ناصر ممنون ازاینکه به وبلاگم سر میزنین منم بالاخره به روز کردم . البته مطلب جدیدی ندارم . یه لینک واسه دوسال پیش یعنی اوایل وبلاگ نویسیمه. خدانگهدار

به نام دوست دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ http://tajrobeman.blogsky.com

سلبام
از ما قهری ؟ چرا یک سر به ما نمیزنی با معرفت یادم نرفته آزمون را چکار کردی؟
نوشته‌ات را خوندم باز داری با برادرها می‌پلکی یا هم که داری مثل بعضی ها آب زیر گاه می‌شی.
موفق باشی تو خونه جدید یا حق

شراره ها و شکوفه ها دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.sham0.blogfa.com/

سلام آقا ناصر عزیز . اتفاقا این سوژه های زندگی بهترین و واقعی ترین سوژه هاست . مطالب جالبی بود . گاهی آدم جای عجیب و غریبی کنف یا خیت می شود که بیا و ببین . و کاریش هم نمی شود کرد چون غیرمنتظره است .

زهرا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

چرا که نه ه ه ه ه !!!!

اتفاقا در پی استخدام یکی بودیم که در این امر خطیر یاریمان کند.

کی بهتر از داداش ناصر؟؟!!!!

پس ترم جدید سر کلاس٬ ردیف دوم در انتظار داداش ناصر می مانییییییییییییییییییم!!!!!

زهرا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

جون من آدرس دادنو حال کردین. خیلی سر راسته نه؟؟؟!!!!

اکبر دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
۱. به تو چه دخلی داره که کی آپ کنم.
۲. جمعه شب آپ می کنم.(بشنو و باور نکن)چ
۳.هنوز بعد از شش سال هیچ افسر راهنمایی نتونسته مچ منو بگیره.
۴. چند روز تو یه شرط بندی شش تا چراغ قرمز رو رد کردم و امروز هم رفتم خلافی گرفتم دیدم پاک پاک بود.
۵.تازه معین خوبه بعضیاشون هایده و ابرو و ابی گوش میدن.
۶. اینو همین طور بی ربط برای روکم کنی نوشتم.
۷.چهرشنبه هم اول بزرگتر ها قدم رنجه می کنن و ملت و شرمنده نمی کنن.
۸. چهارشنبه بعدا نوبت ماست
۹.اینم واسه محض خنده بود. موردی نداشت.
۱۰.مورد دهم رو هم به نیت مارادونای عزیز نوشتم.
۱۱. چهارشنبه عروسی یاشار هستش. تو ان شاالله کی و کی رو میخوای خوشبخت کنی؟
۱۲.اگه واسه من چرت و پرات بنویسی خودت خوب می دونی با کی طرفی؟(ملتفی که چی گفتم)
۱۳. اینم سیزده واسه اینکه خودم خیلی سیزدهی هستم.

حسام شیرازی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ http://mojahid.blogfa.com

سلام
مطلب را خواندم . ممنون که مطالب من را می خوانید

جبهه مردمی مقابله با انحصار طلبی ول چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ق.ظ http://jebheyemardomi.blogfa.com

حضور محترم جناب آقای ناصر تیموری
با سلام و تقدیم احترام
به استحضار می رساند قرار است برای مقابله با انحصارطلبی های ولایت مداران جبهه ای متشکّل از تمامی منتقدین و مخالفین نظام تشکیل شود، بدینوسیله از جنابعالی تقاضا می شود با پیوستن به این حرکت ما را در انجام این مهم یاری نمائید.
نام پیشنهادی برای تشکیلات فوق جبهه مردمی مقابله با انحصار طلبی های ولایت مداران می باشد.
**********
برنامه های جبهه مردمی مقابله با انحصار طلبی های ولایت مداران:
1- برنامه کوتاه مدت
برنامه کوتاه مدّت جبهه مردمی مربوط به انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی می باشد، در این مرحله مسئولین را تحت فشار قرار می دهیم و آنها را وادار می کنیم تا مسئولیت نظارت بر انتخابات را به نهادی به غیر از شورای نگهبان واگذار نمایند، نهادی که می خواهد بر انتخابات نظارت نماید باید نماینده حقیقی تمامی مردم ایران باشد و در امر نظارت بی طرفی را حفظ کند، اعضای شورای نگهبان فعلی همگی از ولایت مداران می باشند که تصمیمات آنها تا کنون همیشه به نفع تفکّر و گروه خاصّی بوده است و قضاوتی جانبدارانه داشته اند.
پیشنهاد می شود کمیته ای مرکّب از تمامی نمایندگان احزاب، جمعیتها، انجمن ها و دیگر تشکّل های مدنی تشکیل شود و صلاحیت نامزدهای عضویت در مجلس شورای اسلامی را بررّسی کرده و بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت نماید و در نهایت نیز نظر خود را در رابطه با سلامت برگزاری انتخابات اعلام کند، چون کمیته فوق جایگاه قانونی ندارد پس باید شورای نگهبان نظر آن را تأیید کند.
**********
2- برنامه بلند مدّت
در این مرحله مسئولین نظام را تحت فشار قرار می دهیم تا اعضای فعلی شورای نگهبان را از کار برکنار کنند و به جای آنها نمایندگان حقیقی مردم را بگذارند.
پیشنهاد می شود در حوزه های علمیه انتخابات آزاد برگزار شده و از این طریق پنچ نفر از فقها انتخاب شوند و به رهبری نظام معرّفی گردند و رهبری نیز پنج نفر فوق را به همراه یک فقیه دیگر به انتخاب خود(مجموعاً شش نفر) بعنوان فقهای شورای نگهبان منصوب نماید و نیز انتخابات آزاد دیگری با حضور تمامی حقوقدانهای سراسر کشور برگزار شود و 12 حقوقدان از این طریق انتخاب شوند و به رئیس قوّه قضائیه معرفی گردند و رئیس قوّه قضائیه نیز حقوقدانهای فوق را به مجلس شورای اسلامی معرفی نماید و مجلس نیز از میان حقوقدانهای معرفی شده شش نفر را برای عضویت در شورای نگهبان انتخاب کند.
**********
برای تحقّق برنامه های کوتاه مدّت و بلند مدّت فوق باید مسئولین را تحت فشار قرار دهیم، یکی از راههایی که برای این منظور پیشنهاد می شود اجرای طرح هفت مرحله ای است که در وبلاگ نظر خواهی به نشانی http://faryadehaghtalabi00.blogfa.com
موجود می باشد.
**********
ارکان و تشکیلات جبهه مردمی:
ارکان جبهه مردمی شامل مجمع عمومی و شورای مرکزی می باشد.
تمامی اعضای جبهه مردمی عضو مجمع عمومی می باشند و تمامی اعضا در رأی گیری ها حق رأی مساوی خواهند داشت.
برای تشکیل شورای مرکزی اعضای مجمع عمومی به گروه های هفت نفری تقسیم شده و هر گروه یک نفر را از میان خود برای عضویت در شورای مرکزی برمی گزینند.
پیروز باشید
دبیر تشکّل فریاد حق طلبی مردم
سید محسن قائمی

هم آوا/سجاد نیکنام چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.hamava01.blogfa.com

با درود
ناصر جان مرسی از نظرات زیبات. دوست خوبم امیدوارم لایق محبتت باشم. منتظرتم. پیروز باشی

مریم چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.axsham.blogfa.com

سلام خوبید؟؟؟

وبلاگتون رو خوندم خوب بود...

منتظرتون هستم با پست جدیدم...

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت
تاسیس وبلاگتو تبریک میگم
امیدوارم روزی منو یه جشن تولد ۱ سالگی وبلاگت دعوت کنی
دلت شاد

زهرا جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

روی پل دختری بی پاست

دب اکبر را به گردن او خواهم آویخت

رهزنان را خواهم گفت: کاروانی آمد

بارش لبخند...

منتظرم

مریم جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.axsham.blogfa.com

سلام داداش ناصر این عمه زهرای من چه سوتی هایی داده تو خیابون...

ممنونم که لینکیدیم...

بازم منتظرتم..

داداشه خوبم..

راستی این بار خواستن جریمه تون کنن اسم منو بدید طرف

یعنی افسر نه تنها جریمه تون نمیکنه بلکه از مردم میگیره

میده به شما...!!!!!!جوپ!!!

محرمعلی خان جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://moharamalikhan.blogfa.com/

اصر جان سلام
حال شما ؟ چقدر دلم می خواد یه سفر به بورکینافاسو داشته باشم ... از تعریفات معلومه جای دیدنی ایه
به روزم با دولت عشق
سلامت باشی

محرمعلی خان جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ

راستی تازه الان فهمیدم که لینکت بین لینک های محرمعلی نیست . بی اجازه اقدام کردم

به نام دوست جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://tajrobeman.blogsky.com

سلام
آقا ناصر عزیر به ما هم سر بزن ؟
از ما قهر که نیستی. شرمنده که نمی‌تونم جویای حالتان از نزدیک باشم.

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://rue.blogsky.com

زندگی سه چیز است:اشکی که خشک می شود لبخندی که محو می شود یادی که می ماند و فراموش نمی شود....
دلت شاد

زهرا شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

تولد ماه تمام کربلا٬ سقای دشت جنون٬ حضرت ابولفضل را خدمت شما دوست عزیز تبریک میگم.

زهرا دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

.::شاید زندگی آنم جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما...

حال که به آن دعوت شده ایی تا می توانی زیبا برقص::.

زهرا دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

همیشه رفتن رسیدن نیست

ولی برای رسیدن همیشه باید رفت.

در بن بست٬ راه آسمان باز است....پرواز بیاموز

جاوید اسدزاده سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://bcarstan.blogfa.com

سلام؛
آقای وکیل نامه هایم را چه کار کنم ؟ اسنادم را کجا بریزم ؟
مطلب من در بیکارستان .

زهرا سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

وقتی غوغای زندگی تو را از خویش می رباید

و وسوسه های ایمان سوز تهدیدت می کند

خلوتی گزین و عاشقانه به نماز بایست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ


بـدانیـم کـه ؛ تا روزی که بخشیدن را یاد نگرفته ایم ؛ زندگی کردن را نخواهیم آموخت . *
بـدانیـم کـه ؛ برای غالب شدن بر عادت زشت شکایت کردن ، باید برکات زیبای خـداونـد را بشماریم . *
بـدانیـم کـه ؛ خـدا می خواهد در هر لحظه ای برای هریک از ما همه چیز باشد . *
بـدانیـم کـه ؛ آنچنان که جواهر بدون ساییدن براق نمی شود ، ما هم بدون درد کشیدن ، کامل نخواهیم شد .
بـدانیـم کـه ؛ کمک خـدا فقط به اندازه یک دعا از ما فاصله دارد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ

پروردگارا:

آرامشی عطا فرما ،تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم
دلیری ده تاتغییردهم آنچه را که میتوانم تغییر دهم
بینش ده تاتفاوت این دورابدانم
مرافهم ده تامتوقع نباشم دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتارکنند .

***جبران خلیل جبران***

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ

...

... سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

...
باور نمی کنم.هرگز باور نمی کنم که سالهای سال همچنان زنده ماندنم به طول انجامد.یک کاری خواهد شد.هیچ نمیدانم چرا؟.اما میدانم کسی در درون من پا گذاشته است و اوست که مرا چنان بی طاقت کرده است که احساس می کنم دیگر نمی توانم در خود بگنجم.از "بودن"خویش بزرگتر شده ام و این جامه بر من تنگی می کند.
این کفش تنگ و بی تابی فرار!...عشق آن سفر بزرگ!...چه خیال انگیز و جانبخش است اینجا نبودن...

سعید حاتمی سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://weblog.1saeed.com

سلام،
از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به دیگر دوستان انتخاب کردید متشکریم. لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا شوند.
این لیست که چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لینک است که بر اساس زمان بروزرسانی (آپدیت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ یعنی بعد از هربار نوشتن یادداشت جدید، لینک شما به صدر لیست خواهد آمد و تا بیست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
برای اعلام به روز شدن وبلاگ، باید آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پینگ شود. برخی سیستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهند ولی برخی دیگر باید دستی پینگ شوند. برای پینگ کردن کافیست بعد از آپدیت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پینگ در بالای صفحه اصلی لیست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پینگ» کلیک کنید تا در عرض چند دقیقه، لینک شما به بالای لیست بیاید و دوستان از یادداشت جدید در وبلاگتان مطلع شوند.
با تشکر

زهرا چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

خسته ام از شستن شن های ساحل٬



می خواهم آرام گیرم٬



از این موج های وحشی خسته ام.

:::داداش ناصر آپم:::

اکبر پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام ناصر جان
از بابت همدردی با من بسیار ممنونم.
ببخشید که دیر اومدم ان شا الله اگه فرصت باشه تو وبلاگم دلایل دیر جواب دادن به محبتهای شما دوستان رو خواهم داد.

زهرا پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

سلام.
دیدی بالاخره بغض آسمونم شکست. دیگه نتونست اشکاشو نگه داره.

دیگه نتونست خاکستری باقی بمونه

و آروم آروم گریه کرد...

خیلی قشنگ بود...خیلی

مرجع DVD های آموزشی سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://uitea-87.blogfa.com

با سلام خدمت دوستان عزیز
وبلاگ «انجمن مهندسین فناوری اطلاعات ارومیه» افتخار دارد تا از شما
دوستان برای بازدید از فروشگاه وبلاگ دعوت به عمل بیاورد
فروشگاه وبلاگ بطور تخصصی محصولات زیر را ارائه میکند
فروش انواع محصولات آموزشی برای انواع نرم افزار ها
در زمینه های گرافیک و انیمیشن،برنامه نویسی،نرم افزار های مهندسی،
آموزش جامع کامپیوتر،هک وامنیت،آموزش زبان انگلسی
را درقالب با کیفیت ترین DVD وِCD
ارائه میکند.
حرفه ای شدن تخصص ماست
WWW.UITEA-87.BLOGFA.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد