روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

ترانه بازی

سلام بر تمام دوستان عزیز

بی خبر وبی اطلاع و بدون هماهنگی از طرف اکبر برای ترانه بازی دعوت شدم !!!

هزار هزار ترانه تو سرم هست اما وقتی میخوام بنویسم همه پر میزن و من پر از خالی میشم ، اما بهر حال ترانه هایی که الآن به ذهنم میرسه و میتونم از اونا به عنوان زیباترین ها و خاطره سازترین ها اسم ببرم بی هیچ ترتیب به شرح زیر  هستند

 

حبیب :

 مرد تنهای شب و مادر ( ترانه مادر واقعا" فوق العادست )

 

اندی :

 سر سپرده و شقایق ( اندی به عنوان خواننده ای که از شعرهایی ساده اما با احساس استفاده میکنه خیلی خوشم میاد )

 

فریدون فروغی :

تمام ترانه های فریدون بهترینها هستند اما اولین ترانه ای که از فریدون شنیدم این بود :

چون سایه های بی امان

بازیچه دست زمان

در این دنیا ماندم چنان

افسرده و حیران ، سرگشته و نالان

چون آدمک زنجیر بر دست وپایم

از پنجه تقدیر من کی رهایم...

 

داریوش :

شقایق هنوز که هنوزه مو به تن آدم سیخ میکنه

 

محمد نوری :

 با  ترانه جان مریم

 

کوروش یغمایی :

 گل یخ هنوزم برا من تازگی و جذابیت زیادی  داره

 

شهیار قنبری :

 آبی دریا قدغن...

 

فرامرز اصلانی :

 تمام ترانه های فرامرز زیبا ست ولی الا ای آهوی وحشی از حافظ رنگ و بوی دیگه ای داره

 

علیرضا عصار :

 تمام شعرهایی که از مولانا خونده (من مست و تو دیوانه،رو سر بنه به بالین ، ....) زیبائی وصف ناشدنی داره

 

محسن نامجو :

 شعری از حافظ اجرا کرده  به این مضمون : زلف  بر باد مده تا ندهی بر بادم ...

 

ابی ، قمیشی ، فرهاد :

هر ترانه ای که خوندند بی اغراق شعر زیبا و خاطره سازی داشته

 

 

احمد کایا :

 

بی انصافی هست اگر یادی از ترانه های احمد کایا نکنم ، هرچند برای فهمیدن معنی ترانه هاش همیشه به یه مترجم  احتیاج داشتم اما از شنیدن و فهمیدن معانی ترانه هائی که اجرا کرده سیر نمیشوم...

 

من هم دوستان عزیزم

طنین بی صدا ، طناز ، ماه پیشونی ، مهتاب شب  ،  گئجه لر را به این بازی دعوت میکنم

 

موفق باشید و سعادتمند

یا حق ....

 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

...

الناز پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ http://taninebiseda.blogsky.com

شاد باش
قولی نمی دم اما سعی می کنم.
بدرود

Dvd man جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ http://dvdtabriz.blogfa.com

سلام.فیلم خوب می خوای؟ تو تبریز گیر نیاوردی؟ کوکتو؟ برسون؟ تروفو؟...؟
گرون گفتن؟
به من سر بزن.


پوپی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ http://naslekhamoosh2.blogfa.com

وبلاگ نسل خاموش 2 راه افتاد . نسل خاموش یک توسط تفاله چایی خورها هک شد .
8 مارس بر شما مبارک دوست من
به امید آزادی و برابری

پوپی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://naslekhamoosh2.blogfa.com

کی گفته تو ایران آزادی نیست ؟ هست . منتهی این آزادی فقط برای عده ای خاص در ایران در نظر گرفته شده . دختر و پسر های پولداری هستند که پول تو جیبی شون اندازه حقوق یک سال یک کارمنده به برکت جیب پدر و جدشون . عده دیگه هم مسئولین و آقا زاده هستند . سردار زارعی : این آه هزاران جوون و پدر و مادرهایی هست که تو و امثال تو برای خاطر چند تار مو و یه کوه رفتن و صدای موزیک ماشینشون و .. دستبند زدی و بردی و انداختی تو بازداشتگاهی که بوی ادرارش حال آدم رو بهم میزنه سردار زارعی و بقیه یه روز میرسه که تو این بازداشتگاهها و بند های زندان هاتون خودتون اسیر میشین ...

زهرا چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام داداش نااااااااااااااااصر کم پیدااااااااااا

ممنون که دعوتم کردی...و ببخش که دیر اومدم.

موندگارترین ترانه تو ذهنم ترانه ی قصه ی گل و تگرگ سیاوشه

قصه ی منو غم تو.قصه ی گل و تگرگه

ترس بی تو زنده بودن ترس لحظه های مرگه

ای برای با تو بودن. باید از بودن گذشتن

سر به بیداری گرفته.ذهن خواب آلوده ی من

همیشه میونه قابه خالیه در های بسته

طرح اندام قشنگت پاک و رویایی نشسته

کاش میشد چشام ببینن طرح اندام تو داره

زنده میشه

جون میگیره

پا توی اتاق می ذاره...

کاش میشداما نمیشه

نمیشه بیای دوباره

نمیشه دستات تو گلدون

گلای مریم بکاره

کاش میشد اما نمیشه

این مرامه روزگاره

رفتنت همیشگی بود

"دیگه برگشتن نداره "

نداره...



زهرا چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ

دوست داشتم هفتم بشم...

که شدم.!!

موفق باشی

رز پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ق.ظ http://rozesoraty.blogfa.com

اول، قالب جدید مبارک بعدش هم جمله ای که بالای وبلاگت نوشتی خیلی جالب و پرمعناست ، خیلی خوشم اومد از انتخابت.
موفق باشی

فرزاد شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ http://welgano.persianblog.ir/

حبیبت رو قبول دارم خداییش نسل من خیلی با این ترانه حرال کرده
ترانه های قدیمی از قبیل بارون بارونه ویگن
و شقایق داریوش
الاهه ناز بنان
یار دبستانی و ای ایران در ژانرهای ملی و خلاصه چندین ترانه دیگه که یادم نمیاد رو من کاندید میکنم
به من هم سری بزنی بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد