روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

خفه شدن !!!

 

وقتی همسایه بغلی  تو خونه اش درل کاری میکنه ، صداش منو یاد یونیت دندون پزشکی میندازه که خوابیدی رو صندلی و یه چراغ گنده داره کورت میکنه و هی آب قورت میدی و دو تا دست گنده تا ته تو حلقته و داره با همون صدا دندونتو میتراشه و تو داری خفه میشی !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

زندگی باهمین خفه کردناش به ادماخیلی چیزارو یاد میده سعی کنیم تامی تونیم خفه نشیم.وخفگی روفراموش نکنیم/

ندا عبدی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

وای نگید... دندانپزشکی...
اه اه اه
(اینجا چرا شکلک حال به هم خوردن نداره؟)

هیام یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://hiameman.bloga.com

سلام اقای خاکستری
سال نوت مبارک
دیگه خیلی برا یونیت سخت گرفتی
شما اولش برا سالم شدن دندونات رفتی رویونیت سختیاشو هم باید تحمل کنی تا به چیزی که خواستی برسی
به نظر من برای رسیدن به همه چی یونیت ها رو باید تحمل کنیم..
سر بزنید خوشحال میشم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد