روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

خیام شعر

 

خیام اگر ز باده مستــــــی خوش باش  

 حضرت خیام

با ماهــرخی اگر نشستــی خوش باش 

  

چون عاقبت هستی ما نیستی است  

  

 انگار که نیستی چو هستی خوش باش...  

 

 

 

ناکرده گنه در این جهان کیست بگو!  

 

آن کس که گنه نکرد چون زیست بگو!  

 

من بد کنم و تو بد مکافات دهی !! 

 

پس فرق میان من و تو چیست بگو! 

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

به سراغ من اگر می آیید
نرم وآهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من...
مرسی رفیق

قایق آبی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

عالی بود لذت بردم

مای چاپ یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.mychap.com

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد