روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

تولدت مبارک

 

 

سرشار از دوست داشتن توام ، زیبا روی نازم

 

و


عاشق خنده هایت ، عاشق بیقراری ات


هنوز و هنوز


یادی از تو یار مهربان ، یاد باد


هنوز و هنوز

 


دلتنگی و اشتیاق  تو را داشتن


        توئی که در من زاده نشده ای –



هنوز و هنوز

 

 هوای تنفس ام هست عزیز


هنوز و هنوز

نظرات 6 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

وااااااااااااااااااای.ممنونم.مرسی .به خدا بهترین کادوی تولدمه مرسی رفیقه خوبه من

جنبش اینترنتی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://jonbeshnet.ir/

ما باید بتوانیم از کارِ کارگر ایرانى حمایت کنیم؛ از سرمایه‌ى سرمایه‌دار ایرانى حمایت کنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امکان‌پذیر خواهد شد .

سهم دولت در این کار، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و کشاورزى است
سهم سرمایه‌داران و کارگران، تقویت چرخه‌ى تولید و اتقان در کار تولید است.

و سهم مردم ، که به نظر من از همه‌ى اینها مهمتر است - مصرف تولیدات داخلى است (مقام معظم رهبری )

از این رو، از تمامی فعالان فضای سایبر و فضای مجازی دعوت میکنیم تا در راستای رونق تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با قرار دادن لوگوی جنبش اینترنتی«تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى» در سایت یا وبلاگ خود و همچنین ، بازنشر مطالب مربوط به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همچون یادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و....

ما را در این امری خطیر یاری بفرمائید

در ضمن لطفا پس از قرار دادن لوگو جنبش ، آدرس سایت یا وبلاگ خود را در بخش نظرات دریافت کد لوگو ها یا در دیگر بخش های نظرات سایت اعلام بفرمائید شایان ذکر است پایگاه های اینترنتی و وبلاگ هایی که در این زمینه فعالیت کنند درسایت جنبش اینترنتی " رهروان ولایت" معرفی و لینک خواهد شد.

.. www.jonbeshnet.ir.

[ بدون نام ] شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ


سلام دوست گرامی
وبلاگ زیبا و در عین حال جالبی دارید
در صورت تمایل لطفا مارا با نام "مشاوره آنلاین ریاضی ها" لینک کنید و به ما خبر بدهید که شما را با چه نامی لینک کنیم
مهندس راحتی و جعفری
http://moshavere-online2.blogfa.com/

مهجبین چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://mahjabin-h.javnblog.com

سلام دوست عزیزم
وبلاگ زیبایی داری
veeeeeeeeeeeeeery good
به ولاگ من سر بزن و نظر بده
ممنون

آسمان بیکران پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.sky12m.blogfa.com


خوشحال می شوم می شوم از وبلاگ من دیدن بفرمایی
سعی می کنم مطالب جدید وتازه ای در مور نجوم وسایر
شاخه های فیزیک در وبلاگم قرار بدهم ا

www.sky12m.blogfa.com

مای چاپ یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.mychap.com

مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد