روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

اندر احوالات کار و زندگی من !!!

  

 

       در مردگان خویش نظر می افکنیم    

        با طرح خنده ای 

 

       و نوبت خویش را به انتظار می نشینیم 

 

       بی هیچ طرح خنده ای  . . . 

نظرات 3 + ارسال نظر
اکبر پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://akbar13.com

میبینم داری سی سالگی رو تموم میکنی و دست از سر مرده ها ور نمیداری
ناصر یادت میاد یه شب رفتیم باغ رضوان چه حالی کردیم.
یادم باشه که اینبار دیدمت حتما بازم یه سر به اونجا بزنیم

مریم پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

زنگی چیست قفسی پراز تنهایی
وچه خوب است لحظه غفلت آن زندانبان
بعد آن پرواز.....

عصیانگر یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

زیباترین لبخند
همانهاست که بی هیچ کوششی
تنهابه قهقهه می اندیشند به مرگ... لبخند مرموزی برصورت زیست.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد