روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

شعر ناتمام شاملو

این روزها روزهای سرد و خاکستری پائیز هست

من تنها هستم

و تنها نیستم

صبح ها با شاملو از خواب بیدار میشوم

و شب ها با صادق هدایت بحث میکنم !!

در طول روزها نیز

هستند کسانی که تنهائیشان را با من تقسیم میکنند ....


این شعر زیبای شاملو را خیلی دوست دارم

شاید هم این شعر برای من سروده شده !!!




خرد و خراب و خسته جوانیِ خود را پُشتِ سر نهاده‌ام
با عصای پیران و
                   وحشت از فردا و
                                       نفرت از شما

اکنون من در نیم‌شبانِ عمرِ خویشم
آن‌جا که ستاره‌یی نگاهِ مشتاقِ مرا انتظار می‌کشد...

 

در نیم‌شبانِ عمرِ خویش‌ام، سخنی بگو با من
                           ــ زودآشنایِ دیر یافته! ــ
تا آن ستاره اگر تویی،
سپیده‌دمان را من
                     به دوری و دیری
                                        نفرین کنم.

 

 

با تو
    آفتاب
در واپسین لحظاتِ روزِ یگانه
                                به ابدیت
                                          لبخند می‌زند.
با تو یک علف و
                 همه جنگل‌ها
با تو یک گام و
راهی به ابدیت.

 

ای آفریده‌ی دستانِ واپسین!
با تو یک سکوت و
                    هزاران فریاد.

 

دستانِ من از نگاهِ تو سرشار است.
چراغِ رهگذری
                شبِ تنبل را
از خوابِ غلیظِ سیاهش بیدار می‌کند
و باران
جوبارِ خشکیده را
                     در چمنِ سبز
                                    سفر می‌دهد...

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.site01.org1.ir

9560011655آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.org1.ir

سعیده جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ


می خوانم برای دلتنگی هایت

می خوانم برای یکرنگی هایت

و در آن دم که نفس های خورشید

به شماره می افتد

می آسایم در پناه سایه بان دستانت

در نوردیدن این راه

چیزی شبیه سنگ ساخت ، از من و ما

آسمان خستگی ها

اشک ریخت جای باران

و ما با چتر های بسته ،هنوز

انتظار می کشیم بارانی شدن را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد