روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

همه بیداریم

تا انتهای رای گیری همه بیداریم

موسوی رای خود را به صندوق انداخت

تا انتهای رای گیری همه بیداریم

قلم - مهندس میرحسین موسوی با بیان اینکه «من به همه قول دادم که از آرای مردم صیانت کنم»، تاکید کرد: تا انتهای رای گیری همه بیداریم.

به گزارش قلم نیوز، نخست وزیر دوران دفاع مقدس پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه اخذ رای مسجد جامع ارشاد شهر ری به همراه همسر خود دکتر زهرا رهنورد در برابر جمع کثیر نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی حاضر شد و در سخنان کوتاهی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: از حضور سبز همه ی ملت تشکر می‌کنم که معجزه آفریدند.

وی با بیان اینکه از همه ی مسوولان اجرایی می‌خواهم که رای مردم، این امانت سنگین را حفظ کنند، اظهار کرد: من خبر دارم که متاسفانه برخی نمایندگان من را به محل‌های رای گیری و بر سر صندوق‌های سیار راه ندادند و اس ام اس‌ها را نیز تعطیل کرده‌اند که این بر خلاف قانون است.

موسوی اضافه کرد: ما نباید از گردش آزاد اطلاعات بترسیم و من از همه ی مردم می‌خواهم که با حضور سبز خود به این  گردش اطلاعات ادامه دهند. از مسوولان هم می‌خواهیم که قوانین را رعایت کنند. باز هم از مردم می‌خواهم که خلاء اطلاعاتی را با حضور سبز خود پر کنند.

وی در پایان گفت: این همه وحدت در میان مردم یک فرصت طلایی برای ماست نه یک تهدید؛ امیدوارم با حضور همه جانبه ی مردم در انتخابات به روزهای بهتر و زیباتری برسیم.

یادی از قیصر

با جسارت و فروتنی این شعر زیبای زنده یاد قیصر امین پور تقدیم به میر سبزپوش «میرحسین موسوی»:


داغ دل


سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولى دل به پائیز نسپرده ایم


چو گلدان خالى لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم


اگر داغ دل بود، ما دیده ایم
اگر خون دل بود، ما خورده ایم


اگر دل دلیل است، آورده ایم
اگر داغ شرط است، ما برده ایم


اگر دشنه دشمنان، گردنیم
اگر خنجر دوستان، گرده ایم


گواهى بخواهید، اینک گواه
همین زخم هایى که نشمرده ایم!


دلى سر بلند و سرى سر به زیر
از این دست عمرى به سر برده ایم


زنده یاد قیصر امین پور  

.............................................................................................. 

 

با تشکر از دوست عزیزم اکبر یار محمدی

متانت و اخلاق در برابر بی ادبی و نزاکت

باخت احمدی‌نژاد در مقابل صداقت موسوی؛ آقای رییس جمهور ثابت کردید نمی‌توانید...